DENSO, ADAS та ринок запасних частин

29 листопада 2021 | Стаття

Як другий у світі постачальник деталей і систем, DENSO має змогу впливати на створення та здійснювати розробку рішень, спрямованих на забезпечення найбільш нагальних потреб суспільства. Підтримання миру в суспільстві та його благополуччя – пріоритет DENSO, який знайшов своє відображення як у стратегії, так і в асортименті продуктів та послуг компанії.

На додачу до загальновизнаного асортименту автомобільних компонентів перевіреної часом якості як для ринку оригінальних деталей, так і для ринку запасних частин, цілі DENSO в царині розробки технологій майбутнього зосереджені на зміцненні душевного спокою в усіх сферах суспільства.

Душевний спокій є одним із трьох глобальних компонентів розвитку DENSO на період до 2030 року. Водночас компанія вживає заходів для захисту довкілля та прагне надихати інших своїми результатами.

Що таке ADAS?

Вдосконалені системи допомоги водієві (ADAS, Advanced Driver Assistance Systems) створені для підвищення безпеки пасажирів та зручності керування. Використовуючи можливості підключених до Інтернету датчиків, технологія ADAS допомагає уникати зіткнень і дорожньо-транспортних пригод, у реальному часі попереджаючи водіїв про потенційні проблеми, застосовуючи запобіжні заходи та в деяких випадках перебираючи на себе керування автомобілем.

Загалом поточний ринок рішень для ADAS можна поділити на два напрямки – це камери й радари. Одна з важливих майбутніх змін у сфері розробки продуктів DENSO – забезпечення доступності систем ADAS не лише в нових автомобілях, а й у вигляді рішень для модернізації.

«Дорожньо-транспортні пригоди – глобальна проблема, – пояснює Фатіха Лауіх (Fatiha Laauich), керівник всеєвропейської служби стратегічного маркетингу. – Разом з тим, зменшуючи їх кількість, ми не лише рятуємо цінні життя, але й даємо людям новий вимір свободи, створюючи умови для спокійних подорожей».

Зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод – мета, спільна для всього світу. ООН має на меті вдвічі зменшити кількість жертв дорожньо-транспортних пригод до 2030 року, тоді як ЄС та США визначили аналогічні завдання на період до 2050 року.

Компанія DENSO працює над підходом, який враховує «глибину» й «ширину» завдання. Глибина в цьому контексті означає використання всіх можливостей передових технологій, які дозволять DENSO зробити мобільність більш безпечною для користувачів. Як один із прикладів можна навести використання DENSO технології штучного інтелекту для передбачення потенційних загроз за рахунок, наприклад, виявлення пішоходів в умовах поганої видимості без зайвого відволікання. Крім того, на перехрестях з обмеженою оглядовістю та в інших випадках, коли сліпі зони становлять загрозу, технологія V2X та функції мап забезпечують доступ до відомостей щодо інфраструктури, які в поєднанні з інформацією датчиків можуть запобігти багатьом нещасним випадкам.

Ширина означає забезпечення використання продуктів і технологій у якомога більшій кількості автомобілів, у тому числі за рахунок рішень для ринку запасних частин. Для досягнення цієї мети знадобляться безпечні продукти з максимальним рівнем якості й надійності та за конкурентоспроможними цінами.

Починаючи з 1990-х років, компанія DENSO постачає високотехнологічні системи безпеки та різноманітне обладнання ADAS (для оригінальних виробників), до переліку яких входять пристрої LiDAR, радари міліметрового діапазону та відеосенсори. Вихід ADAS на вторинний ринок не просто дозволить активізувати бізнес у сфері запчастин, але й зробить технології для порятунку життя значно доступнішими, що дозволить значно підвищити загальний рівень впевненості та душевного спокою.

«Саме ця передова технологія поставить у рівні умови незалежні станції техобслуговування та конкуруючі дилерські центри, що працюють під франшизою автовиробників. У результаті професійні механіки отримають можливість доступу до найбільш високотехнологічних автомобільних деталей, що сприятиме зростанню впевненості та лояльності клієнтів».

Back to overview Назад