DENSO готується до майбутнього за допомогою нової структури «єдиної Європи»

01 листопада 2021 | Стаття

Компанія DENSO змінила структуру своєї діяльності на ринку запчастин у відповідності до концепції «Єдиного ринку запчастин ЄС»: це інтегрований підхід до діяльності на ринку, який сприятиме налагодженню співпраці та наблизить DENSO до її клієнтів.

Компанія сформувала всеєвропейську команду керівників та об’єднала країни Європи у кластери з урахуванням наявних можливостей для синергії, що дозволить DENSO послідовно працювати над досягненням своїх цілей.

У порівнянні з попередньою моделлю, де за кожну країну відповідали окремі керівники, ця модель раціональніша та простіша і відкриває потенційні можливості для більш узгодженої співпраці між країнами. Своєю чергою, це створює умови для швидшого та простішого виведення на ринки запчастин передових інноваційних рішень та надання підтримки.

Знайомство з командою керівників

Пан Такатоші Фукуї (Takatoshi Fukui) очолив підрозділ запасних частин і промислових рішень після того, як його попередній директор Тео Раппольдт (Theo Rappoldt) перейшов на нове місце роботи в DENSO WAVE.

 One Europe (1)

Крім того, було призначено нового директора з продажів: Жан Клод Даль Гранде (Jean Claude Dal Grande), який до цього відповідав за сферу післяпродажного обслуговування у DENSO Thermal Systems, приступив до виконання обов’язків з 1-го квітня 2021 року.

Олексій Барташевіч зараз очолює команду, що займається продуктами для єдиного ринку запчастин ЄС. Маючи попередній досвід керування збутом продукції у декількох регіонах, зараз він керує кількома командами з усієї Європи, спрямовуючи основні зусилля на розширення пропозиції DENSO для європейського ринку автозапчастин, оптимізацію заходів із залучення нових клієнтів та стратегічне позиціонування продуктів DENSO. 

Крім того, країни об’єднали в чотири регіони, кожен з яких отримав свого керівника:

  • Регіон «Захід», під керівництвом Жана Клода Даль Гранде (Jean Claude Dal Grande) (відповідно до його ролі на ринку ЄС): Австрія, Бельгія, Кіпр, Данія, Фінляндія, Німеччина, Греція, Ісландія, Ірландія, Ізраїль, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Швеція, Швейцарія, Туреччина та Велика Британія.
  • Регіон «Південь», під керівництвом Джанлуки Гуаско (Gianluca Guasco): Франція, Італія, Португалія та Іспанія.
  • Регіон «Схід», під керівництвом Такето Шіотані (Taketo Shiotani): Вірменія, Білорусь, Казахстан, Киргизстан, Росія, Таджикістан, Туркменістан та Узбекистан.
  • Регіон «Центр», під керівництвом Річарда Рибачека (Richard Rybacek): Албанія, Азербайджан, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Чеська Республіка, Естонія, Грузія, Угорщина, Косово, Латвія, Литва, Молдова, Чорногорія, Північна Македонія, Польща, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія та Україна.

 

              Map

 

«Наша позиція сильна, як ніколи»

«Оскільки DENSO переживає глобальну трансформацію і перетворюється на компанію, для якої першочергове значення мають екологічна сталість та душевний спокій, така зміна нашої структури на європейському ринку запчастин була цілком доречною, — сказав Такатоші Фукуї. — Автомобільний ринок змінюється, транспортні засоби з електричним приводом стають дедалі популярнішими, а інтелектуальні технології в пасажирських автомобілях перетворюються на стандарт. Завдяки такій трансформації ми повинні створити умови для успішної діяльності ринку запчастин та підтримати його функціонування. 

Сьогодні ми оцінюємо свої дії не лише за прибутковістю, але й за тим, як вони сприяють досягненню широкого переліку цілей: популяризації здоров’я та благополуччя, протидії змінам клімату, забезпеченню інклюзивності, безпечності, стійкості та екологічної сталості компаній та спільнот. Співпраця є ключовим чинником, від якого залежить досягнення цих цілей, саме тому реструктуризація європейського ринку запчастин є таким важливим етапом, який дозволить ще більше зблизити окремі європейські команди».

Жан Клод Даль Гранде додав: «Як сильніша і ближча всеєвропейська команда, ми будемо готові швидше й точніше задовольняти потреби ринку.

 Jean

У результаті реструктуризації зараз ми маємо скоординовану мережу досвідчених команд з продажу й технічних питань і тому можемо обирати відповідного експерта для певного завдання. Крім того, ми постійно розширюємо свої пропозиції щодо підтримки, що включають тренінги, надання допомоги у сфері маркетингу та логістики, а також безпосередню підтримку клієнтів.

Для закріплення свого статусу лідера європейського ринку запчастин ми повинні забезпечити постійне задоволення потреб наших клієнтів. Зараз наша позиція сильна для цього, як ніколи».

Олексій Барташевіч сказав: «DENSO давно славиться своїм широким асортиментом компонентів запасних частин, які завжди відповідають стандартам оригінального обладнання. Ми пишаємося тим, що в багатьох наших продуктах використовуються кращі у світі інноваційні рішення DENSO, створені з опорою на десятиліття цілеспрямованих досліджень та розробок технологій, спрямованих на поліпшення експлуатаційних характеристик автомобілів та зниження впливу на довкілля.

 Alexey

Наше портфоліо продовжує зміцнюватися і розширюватися, крім того, ми також спрямовуємо зусилля не лише на поліпшення якості, але й універсальної доступності. Наш асортимент складається з шести основних лінійок – це поворотні електричні механізми, компоненти дизельних двигунів, датчики кисню та компоненти систем керування двигунами, системи запалювання, щітки склоочисників та фільтри. Крім того, не слід забувати про широкий перелік виробів для систем терморегулювання. На додачу до поточного асортименту DENSO активно працює над розробкою нових продуктів для автомобілів з гібридним та електричним приводом, у тому числі – над створенням компонентів систем ADAS. Ці продукти зараз в основному постачаються виробникам оригінального обладнання, але вже найближчим часом вони почнуть поступово з’являтися на ринку післяпродажного обслуговування.

Цієї осені ми також ексклюзивно запускаємо новий бренд — PowerEdge. Дистрибуцію продуктів цього бренду, створеного для постачання виробів з конкурентоспроможними цінами, буде здійснювати DENSO. Цей бренд вже доступний в Америці, а зараз ми представляємо його нашим європейським партнерам зі сфери післяпродажного обслуговування за допомогою двох груп продуктів: щіток склоочисників та компресорів для систем кондиціонування повітря.

Доступність та інклюзивність мають ключове значення, адже ми працюємо над забезпеченням сталого майбутнього для компанії DENSO та ринку запчастин в цілому, і саме на це спрямована наша діяльність із реструктуризації».

 

Back to overview Назад