Генератори

Надійний генератор забезпечить ефективну роботу всієї електричної системи автомобіля.

Генератори

Принцип роботи

Генератор (разом з ременем і регулятором), вал якого приводиться в рух двигуном, перетворює механічну енергію на електричну, яка використовується для живлення різних навантажень у системі автомобіля. За нормальних умов руху ця електрична енергія використовується для заряджання акумулятора автомобіля. Якщо електричне навантаження не відповідає вихідній потужності генератора, то акумулятор забезпечує додаткову енергію для живлення електрообладнання.

Зі зміною частоти обертів двигуна відповідно до умов руху змінюються частота обертів генератора і напруга, що генерується. Регулятор керує напругу, що генерується, і забезпечує подачу відповідної напруги до різних електричних навантажень, включно з акумулятором автомобіля.


Alternator DAN962 3 D

Особливості та переваги

  • Виготовлені відповідно до найвищих стандартів якості.
  • Проходять суворі випробування на відповідність вимогам щодо робочих характеристик.
  • Застосування передових технологій забезпечує оптимальну продуктивність за будь-яких умов.
  • Зручна номенклатура деталей з широким охопленням.
Високі робочі характеристики
Компактна легка конструкція генераторів DENSO забезпечує високі робочі характеристики та зручний монтаж.
Висока якість
Наші генератори відповідають найвищим стандартам якості, завдяки чому їх обирають Toyota і широке коло європейських виробників автомобілів.
Передові технології
Наші генератори сумісні зі складними електронними системами та створені для роботи за будь-яких погодних умов та екстремальних навантажень на електросистему.

Типи та характеристики

Ми поєднуємо майстерні конструкторські рішення та високоякісні матеріали, щоб створити високопотужні, надійні генератори з довгим строком безперебійної експлуатації.

Генератори типи

Генератор з невеликим вбудованим вентилятором

Вентилятор має компактну невагому конструкцію з двома лопатками, вбудованими в ротор, що дає змогу зменшити вагу, розміри та рівень шуму вентилятора і забезпечує оптимальні характеристики. Крім того, збільшенню продуктивності сприяють оптимізовані розміри статора й ротора і зменшений діаметр шківа.

DAN962 3 D
Генератор із сегментним провідником (SC)

У 2000 році компанія DENSO представила перший у світі генератор із сегментним провідником (SC), у якому для обвитки статора використали провід прямокутного перерізу (прямокутні мідні провідники). Генератор SC вирізняється зменшеними на 50 відсотків опором обвитки та тепловими втратами та має компактну конструкцію. Так з’явився компактний, легкий генератор з високими робочими характеристиками та вихідною потужністю.

Alternator

Характеристики

Наші передові технології забезпечують оптимальну продуктивність у компактному, легкому корпусі. Це забезпечує максимальну ефективність компоненту, який легко встановлюється і має тривалий строк служби.

Каталоги та брошури

Щоб дізнатися більше про Генератори перегляньте розділ «Матеріали для завантаження». Натисніть тут.

Встановлення і пошук несправностей

Несправність генератора може призвести до серйозного пошкодження електросистеми автомобіля. Саме тому важливо правильно встановлювати генератори та негайно знаходити й усувати будь-які несправності.

Заміна

Дізнайтесь, як правильно зняти старий генератор і встановити новий.
  1. З’ясуйте призначення усіх провідних з’єднань та занотуйте їхнє розташування на генераторі.
  2. Від’єднайте проводи від генератора.
  3. Ослабте болт кріплення генератора, але поки що не знімайте болт.
  4. Ослабте стопорну гайку чи болт вузла натягу і поверніть регулювальний болт так, щоб натяг привідного ременя знизився до рівня, достатнього для знімання ременя. Деякі транспортні засоби можуть бути оснащені автоматичним підпружиненим регулятором натягу. Відкрутіть підпружинений регулятор за допомогою відповідного інструменту настільки, щоб зняти приводний ремінь.
  5. Зніміть приводний ремінь з генератора.
  6. Притримуючи генератор, зніміть болти кріплення генератора. Відкладіть болти та генератор убік. Перед зніманням генератора занотуйте орієнтацію кронштейна, розміри кріплень та їхнє розташування.
  7. Перевірте стан проводів та з’єднань. Огляньте на предмет зношення кінців проводів, наявності ослаблених або пошкоджених клем, корозії та надмірної пластичності. У разі потреби відремонтуйте або замініть.
Rotating alternator garage
  1. Візуально порівняйте новий генератор з оригінальним. Порівняйте габарити корпусу і шківа, розміри та тип шківа, розташування поворотного та регулювального отворів, розташування місць під’єднання проводів та конфігурацію клем нового генератора з оригінальним.
  2. Встановіть монтажний кронштейн (кронштейни), але поки що не затягуйте болти повністю.
  3. Підтримуючи генератор, закріпіть його на місці, але поки що не затягуйте болти повністю.
  4. Встановіть привідний ремінь. Якщо приводний ремінь зношений, розтягнутий, потрісканий, заяложений або затертий, замініть ремінь.
  5. Натягніть ремінь, затягуючи болти кріплення та регулювання. Натяг ременя та зусилля затягування болтів кріплення мають відповідати значенням, що рекомендовані виробником.
  6. УВАГА: не треба стукати по генератору або тиснути на нього за допомогою важеля для регулювання натягу ременя.
  7. Перевірте вирівнювання привідного ременя між шківом генератора та іншими привідними шківами. Переконайтесь, що приводний ремінь не зачіпає інші компоненти.
  8. Під’єднайте клему проводу до відповідної точки на генераторі. Переконайтесь, що джгут проводки не зачіпає інші компоненти.
  9. Знову огляньте всі компоненти. Переконайтесь, що різьбові з’єднання затягнуті з відповідним зусиллям і не заважають один одному.
  10. Під’єднайте негативний провід акумулятора.
  11. Запустіть двигун. Дайте двигуну попрацювати в режимі холостого ходу 5 хвилин, щоб приводний ремінь притерся. Відрегулюйте приводний ремінь згідно з рекомендованими вимогами.
  12. Вимкніть двигун і знову огляньте.
  13. Повторно перевірте систему заряджання, щоб переконатися, що вона працює згідно зі специфікаціями виробника транспортного засобу.

Пошук несправностей

Швидко знаходьте й усувайте несправності генератора.
  1. На панелі приладів загориться контрольна лампа акумулятора.
  2. Фари можуть почати миготіти або тьмяно світити.
  3. Додаткове електрообладнання працюватиме повільно або взагалі не працюватиме.
  4. Водій помітить, що двигун заглухає і працює з перебоями.
  5. Акумулятор розряджається швидше, ніж очікувалось.
  6. Двигун не запускається або відбувається ускладнене прокручування колінчастого вала.
  1. Контрольна лампа системи заряджання або акумулятора не горить за ввімкненого запалювання та вимкненого двигуна.
  2. Заряджання не відбувається.
  3. Постійне надмірне заряджання.
  4. Нестабільне заряджання.
  5. Аномальний шум під час роботи двигуна.

Коли усуваєте несправність генератора, важливо визначити конкретні симптоми. Це допоможе звузити коло ймовірних причин несправності генератора. Перевірка стану приводного ременя, кабелів та електропроводки, стану самого генератора й акумулятора під час обслуговування також допоможе виявити й усунути несправності генератора, перш ніж вони перетворяться на проблему.